sobota 12. května 2012

Horton

Horton. 

zdravím, fyzika dopadla snad dobře, ale nevím, protože tam dal i grafy a s tim nikdo nepočítal, takže můžu doufat. :)) snad to zvládnu. no jinak včera po škole jsem jela rovnou do města, sešly jsme se s holkama a šly jsme na místo, kde jsme se měly sejít na to zkoušení věcí. ještě jsme si došly do pegastu nějakýho nebo co to bylo a já si vzala pití, a holky i něco k jídlu. :)) pak jsme šly zkoušet ty věci a já mám docela slušný no.. :) a cestou na trénink jsme si zašly s Barunkou pro pizzu a daly si jí jako oběd, protože já do tý doby, bylo něco po druhý jedla jen Sýr a křup nebo jak se to jmenuje, takže jsem si to vzala no :)). a šly na trénink, zkoušely ten tanec a to, noo bolí mě pěkně nohy od podpatků, protože jsem si vzala svoje podpatky no a ještě na modeling, takže celej den na vysokým podpatku, dobrý ne? :DD no, přehlídka je příští pátek, což je 18. a máme to ve 24:00, super ne? :// nechápu kdo se bude ve 12 koukat na džíny :DD ale tak uvidíme. ale i se těším. no a pak k nám přijeli známý a spali tu. jak odjeli, tak jsem si lehla a koukala na Horton, viděla jsem to po dlouhý době, ale je to moc pěkný:)) jinak dneska tam leje, a je hnusně, takže to vidím na postel a filmy a pak si možná přepíšu pár sešitů a dopíšu poznámky, uvidíme:-) co plánujete vy?? :-) xoxo

2 komentáře:

  1. Začínám si zvykat ale přijde mi že je o něco lepší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou na obličej ten zelený na všechny typy pleti a ten druhy už si nepamauju dávno jsem se na ně dívala a ted jsem se dokopala že příště bude jeden můj:D

    OdpovědětVymazat