neděle 13. května 2012

další etapa života

co se stalo, stalo se. nemůže mi to nikdo vyčítat. udělala jsem to, udělala. litovala jsem toho a pořád lituju. byla to chyba,ale já to vím. stalo se to.. a alkohol dělá divy. sama si to uvědomuju. nebylo to nic správného. 
chci nový začátek . chci nový zážitky . novýho přítele . chci to být já . chci říct , jo mám se faaajn. . ale teď nemůžu . nemůžu to říct . a jestli to někdy budu moct říct ? to nevím . někdy určitě jo , ale kdy? to nevím . každej si tim určitě prošel , nebo projde . začnu se učit , budu na všechny milá , nebudu se tolik malovat , jen řasenka , omezím facebook , budu chodit spíš na blog , psát . najdu si přítele , budu šťastná . budu se soustředit na modeling a na cheer . hlavně na školu . bude ze mě lepší člověk , ano bude protože já chci ! zvládnu to . bude zase fajnn. já doufám .

Žádné komentáře:

Okomentovat